شرایط و رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر مشتریان و کسب اعتماد ایشان، همواره از الویت‏‌های کاری جنگل مارکت بوده است و جنگل مارکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارشی در شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتری به دست وی برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند(مانند کالاهای گروه‌ کشاورزی و مواد غذایی، اکسسوری، لوازم بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی ، کالاهای مصرفی، گروه صنایع دستی و دیگر لوازم مصرفی) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۳ روز مهلت بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف جنگل مارکت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۳ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولات با شرایط ذیل، جنگل مارکت ۳ روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

استفاده از ۳ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اول: اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش جنگل مارکت از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد(مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه)، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد و از آن استفاده نشده باشد.
–  توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
–  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
–  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جنگل مارکت بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

دوم:  اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– ایراد فنی باید حداکثر تا  ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش جنگل مارکت از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جنگل مارکت بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. – این سرویس، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده ی نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.شایان ذکر است واحد کنترل کیفیت جنگل مارکت قبل از ارسال کالا،آن را از نظر سلامت فیزیکی کنترل و بازرسی می نماید و احتمال این موضوع بسیار اندک است.

سوم: اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش جنگل مارکت اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و جنگل مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش جنگل مارکت ارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به جنگل مارکت بازگردانده شود.
.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جنگل مارکت  بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

چهارم: اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– اگر آسیب دیدگی و یا ایراد فیزیکی و ظاهری در هنگام تحویل محصول مشخص باشد باید از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. امضا تحویل گیرنده و یا تحویل گرفتن کالا به منزله تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد. مامور تحویل موظف است تا بررسی و تایید شما، در محل تحویل صبر نماید. در غیر این صورت باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش جنگل مارکت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جنگل مارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

پنجم: اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

– توجه بند ۱:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به فقط کالایی تعلق می‌گیرد که شامل موارد ۱تا ۵ باشد و باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. بجز موارد فوق امکان انصراف از خرید میسر نمی باشد. همانطور که شما مایل هستید کالاهای خود را به صورت کاملا نو و باز نشده و استفاده نشده تحویل بگیرید جنگل مارکت به هیچ عنوان از مشتریان به جز در موارد بالا(۱ الی ۵ )که کالا از چرخه فروش خارج و یا کالا معدوم میشود، بازگشت کالا را قبول نخواهد کرد و هیچ کالایی شامل مهلت تست نخواهد بود.
– توجه بند ۲: از آنجا که جنگل مارکت یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین محصولات است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده نهایی است (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات جنگل مارکت (شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۸۰۶۸) اطلاع داده شود. –  با استناد به “توجه بند ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده  شوند، از شمول این بند خارج هستند.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات بهداشتی

–  اطلاعات هر محصول بهداشتی در وب‌سایت جنگل مارکت، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و جنگل مارکت مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین جنگل مارکت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه جنگل مارکت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
–    در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا ۳روز از تاریخ فاکتورامکان هماهنگی برگشت و سرویس به مشتری وجود دارد.
–  جنگل مارکت نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت و سنجش سلامت

– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و جنگل مارکت مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
– جنگل مارکت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه جنگل مارکت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– جنگل مارکت نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به گروه صنایع دستی

– در صورت ارسال کالا توسط پیک اختصاصی جنگل مارکت ، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه  درخواستی از طرف مشتری  تنها پس از  تایید و اعلام نظر کارشناسان  جنگل مارکت و کارشناسان شرکت تامین کننده  قابل پیگیری خواهد  بود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به کالاهای دیجیتال

جنگل مارکت نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرف کننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتش سوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و پاسخگویی ندارد.
همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل می‌شود، این محصولات را خریداری می‌کند:
– مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سواستفاده از دستگاه و یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعمل های مندرجه در دفترچه راهنمای مشتری
– تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده
– تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی  یا فیزیکی
– آسیب های وارده ناشی شده از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و …

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به مواد خوراکی

– کلیه‌ی اطلاعاتی که در خصوص هریک از کالاهای خوراکی در صفحه‌ی مربوط‌شان درج شده‌است، از قبیل تصویر و هریک از مشخصات ذکرشده، تنها برای اطلاع شما و برگرفته از اطلاعات مندرج بر روی بسته‌بندی کالاهاست و از آن‌جا که منشاء این اطلاعات، تولیدکننده و یا واردکننده‌ی قانونی این کالاهاست، جنگل مارکت مسئولیتی از این حیث برعهده ندارد، هم‌چنین، این اطلاعات نباید به‌عنوان مشاوره به‌حساب آیند.
– شرایط نگه‌داری، حمل، و ارسال کالاهای خوراکی به‌گونه‌ای ا‌ست که این کالاها تا زمانی که تاریخ انقضاء مصرف‌شان فرانرسیده‌باشد، قابلیت استفاده‌ی خود را حفظ می‌کنند؛ به‌همین منظور، رویه‌های بازگرداندن کالا در این بخش با دیگر بخش‌های جنگل مارکت متفاوت است.
– چنان‌چه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید، لازم است در اسرع وقت نسبت به‌تماس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، و مراتب را با ذکر شماره‌ی سفارش‌تان اطلاع‌رسانی کنید؛ در این صورت، می‌توانید سفارش‌تان را لغو کنید، و یا آن را تغییر دهید.
– هنگام دریافت کالایی که خریداری کرده‌اید حتماً پیش از امضاء رسید تحویل، آن را به‌دقت بررسی کنید و، در صورتی که به‌هر علت از خرید منصرف شده‌اید و تمایلی به دریافت ندارید، و یا اشکالی در کالا مشاهده می‌کنید (مثلاً مغایرتی میان کالایی که به‌شما تحویل می‌شود و کالایی که سفارش داده‌اید وجود دارد)، از تحویل‌گرفتن آن خودداری، و کالا را مرجوع کنید؛ سپس با واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم به‌شما ارائه شود.
– در صورت دریافت کالا، چنان¬چه کالای تحویل‌شده اشکال و یا ایرادی دارد (مثلاً مغایرتی میان آن‌چه خریده‌اید و آن‌چه به‌شما تحویل شده‌است وجود دارد)، تنها (۲۴) ساعت جهت تماس با واحد خدمات مشتریان ما جهت کسب راهنمایی‌های لازم و، احیاناً، تعویض کالا فرصت دارید؛ در هر صورت، لطفاً تا پیش از تماس با واحد خدمات مشتریان ما از مرجوع‌کردن کالا جداً خودداری فرمایید. (لطفاً به‌خاطر داشته‌باشید که اگر اشکال و یا ایراد کالا(مثلاً وجود مغایرت) از روی بسته‌بندی کالا قابل‌تشخیص باشد، تعویض و مرجوع کالا تنها در صورتی مقدور است که بسته‌بندی آن هیچ‌گونه تغییری نکرده‌باشد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جنگل مارکت جداً، خودداری کنید. – چون کالاهای موجود در جنگل مارکت ممکن است قیمت های بالایی داشته باشند یا کالا شکستنی باشد و یا به مراقبت های خاص برای حمل و نقل نیاز داشته باشد، لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جنگل مارکت جداً، خودداری کنید. در غیر این صورت جنگل مارکت مسئولیتی را متوجه خود نمی داند. – برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه ی اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند، قطعات بسته بندی و هر چیزی که به عنوان کالا و بسته بندی آن برای شما ارسال شده است باید به بخش خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و روی آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
– درصورت ارسال با پست ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@jangalmarket.ir ایمیل کنید. ارسال فاکتور رسمی شرکت حمل کننده (پست، باربری و …) به جنگل مارکت الزامی است.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران، شهر تهران،  مرکز خدمات پس از فروش جنگل مارکت

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس info@jangalmarket.ir ایمیل کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش جنگل مارکت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده جنگل مارکت است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت جنگل مارکت ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس  info@jangalmarket.ir ایمیل شود
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جنگل مارکت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

-کارشناسان خدمات پس از فروش جنگل مارکت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید ایراد و آسیب  فیزیکی توسط کارشناسان جنگل مارکت کالا با همان مدل تعویض خواهد شد و تنها در صورت موجود نبودن کالا در انبار وجه آن مسترد خواهدشد.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ جنگل مارکت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، جنگل مارکت تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و جنگل مارکت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط جنگل مارکت ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت جنگل مارکت هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش جنگل مارکت است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۸۰۶۸ خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” و یا تیکت پشتیبانی با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به info@jangalmarket.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

واحد حقوقی جنگل مارکت